فروشگاه اینترنتی ایران بنک فضائی برای تجارت عمده آنلاین است که از سال 1380 تحت عنوان فروشگاه حمید فعالیت خود را در زمینه لوازم تحریر، بازی فکری و اسباب بازی آغاز کرده است و تولید کنندگان سراسر ایران را به خریداران عمده محصولات متصل می کند.

هدف ایران بنک، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است؛ به گونه ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای مورد نیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب ترین قیمت تهیه کند.

همچنین بسیاری از فروشگاه ها، مراکز اداری و مدارس برای تامین کالای مصرفی و جوایز دانش آموزی باید ساعت ها وقت بگذارند و بیرون از محل کار خود و بعضا از شهری به شهر دیگر به دنبال تامین کالا باشند؛ بنابراین ما سعی کردیم جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه،مناسب ترین کالاها را از تولید و تامین کنندگان دست اول پیدا کرده و با بهترین شرایط در اختیار مشتریان قرار داده ایم.

مدیریت و همکاران ما در فروشگاه اینترنتی ایران بنک هرگز کیفیت را فدای کمیت نخواهند کرد و با شعار راستی،امانت داری و مشتری مداری همواره بر آنند تا جدیدترین و به روز ترین محصولات را برای شما فراهم کنند و حداکثر رضایت مندی را در خاطر مشتریان خود بر آورده سازند.

درباره ما | فروشگاه اینترنتی ایران‌ بُنک

ویژگی های خرید از فروشگاه اینترنتی ایران بنک

  1. ضمانت اصالت و سلامت کالا،
  2. وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات،
  3. تضمین مناسب ترین قیمت بازاربا ارائه تخفیف های روزانه و مناسبتی،
  4. انتخاب و خرید کالا بدون محدودیت،
  5. ثبت سفارش بدون استعلام و در لحظه،
  6. قابلیت استرداد کالا تا 7 روز،
  7. دسترسی جهانی به کالا و خدمات،
  8. امکان ارسال به سراسر ایران.

جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات،پیگیری سفارشات، پاسخ به سوالات، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات انواع راه های ارتباطی از جمله تلفن، پیام رسان در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.

سوالات متداول

در وب سایت ایران بنک روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید؛ شماره موبایل خود را ثبت نمایید؛ کد فعال سازی برای شما فعال می شود. پس از وارد نمودن کد تاییدیه ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل حساب کاربری کلیک کرده و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

بله،جهت ثبت سفارش به صورت تلفنی می توانید با شماره های 03132201818 و 03132227315 تماس بگیرید.

بله ، قبل از خرید باید از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

راه های انتخاب کالا :

  • از نوار منوی بالا سایت گزینه محصولات ما را انتخاب کرده و محصول مورد نظر را در دسته بندی مربوطه مشاهده و انتخاب کند.
  • نام محصول موردنظر را در جستجوگر سایت وارد و جستجو کند سپس انتخاب کند.
  • بر اساس فیلتر های قیمت ، رده سنی ، رنگ ، برند محصول و غیره می توان محصول را انتخاب و خریداری نمود.

پرداخت فقط به صورت نقد و اینترنتی یا واریز به حساب انجام پذیر است. جهت دریافت شماره حساب یا شماره کارت با شماره های 03132201818 و 03132227315 تماس حاصل فرمایید.

شماره کارت 16 رقمی – رمز دوم کارت یا رمز پویا – CVV2 ( کد 3یا 4 رقمی که روی کارت نوشته شده ) – تاریخ انقضای مندرج بر روی کارت

چنانچه خریدار از خرید خود منصرف شده و قصد مرجوع کالا را داشته باشد می تواند در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد تا هفت روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس فروشگاه برگردانده و وجه آن را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. برگرداندن وجه پرداختی تنها به حسابی که از آن کالا خریداری شده است امکان پذیر است و ایران بنک از واریز وجه به حساب دیگر معذور است.

مشتریان گرامی میتوانند از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایند.

چنانچه خریدار از خرید خود منصرف شده و قصد مرجوع کالا را داشته باشد می تواند در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس فروشگاه برگردانده و وجه آن را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید.

هزینه ارسال محصولات به عهده خریدار می باشد.

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات بالا پیدا نکردید از طریق فرم تماس زیر سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما